Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? (/showthread.php?tid=1001) |
Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Rex - 10-03-2005 - og skal til Langeland på lørdag ? Jeg er kommet til at sende nogle Leupold ringe til en kunde, som jeg står og skal bruge på lørdag nede på Langeland.[xx(] Er der en her i forummet, der bor i nørheden af Allerød eller Lyngby, der vil hente ringen hos kunden eller bøssemageren og så bringe dem med ned til Langeland ? Bøssemageren bor Ellevænget i Lyngby og kunden bor Bakkedraget 8 i Allerød Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - WSM - 10-03-2005 Hej Rex Hvilke ringe drejer det sig om?? Det kunne jo være at en Sønderjyde havde nogen på lager[] Søren Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Mugge - 10-03-2005 Nemlig, det er lagervare i det sydlige Danmark, altså hvis det er QR ringe MVH Mugge Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Rex - 10-03-2005 Leupold Ring - 30mm QR High .900" Black Varenummer: 49932 Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Michael D. - 10-03-2005 [:0][!][V][] Rex... fortæl mig, at det ikke er mine... ___________________________________________________________________ "Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse." Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Mugge - 10-03-2005 Citat:quote: Nå der var jeg lidt hurtigt ude, ekstra high 1.00" Black i 30 mm kan jeg klare, ellers er der low, medium og ekstra high i Ø 25,4 mm på hylden. MVH Mugge Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Great Dane - 10-03-2005 Jeg bor 30 km fra Allerød...Er det tæt nok ?? Mvh. Lars/Great Dane lars@reloadersnest.com ***ser...One shot - Two kills Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - WSM - 11-03-2005 Møjn Rex Jeg tager et sæt 30 mm QR-high med til dig på lørdag!!! Vi ses, Søren. Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Rex - 11-03-2005 Hej Søren Tak for hjælpen, men G.D. har endnu engang reddet mig [] Han har lovet at ofre sin fredag aften for at hente ringene i Allerød. Jo Michael, det var dine ringe, jeg fik sendt til 'djævleøen' [:I] Men som du kan se, så når de ned til Langeland i tide. Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Michael D. - 11-03-2005 puha, jeg var lige ved at blive nervøs... -Det lyder godt, at de alligevel finder vej til Langeland []. Rex, er varenummeret ikke #49959? Michael ___________________________________________________________________ "Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse." Hvem bor nær Lyngby eller Allerød ? - Rex - 11-03-2005 Det er lige det det er , altså 49959. Jeg kan se at jeg har opgivet det varenummer på de ringe jeg allerede har og ligge herhjemme. Det kører bare for mig i dag [:I] Kommer jeg med haveaffald (som der ligger på traileren nu) og ikke jagtudstyr i morgen, så bær over med mig .... jeg er stresset |