Vil du med i biffen.....? - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: Vil du med i biffen.....? (/showthread.php?tid=13444) |
Vil du med i biffen.....? - ULG - 07-09-2009 Jeg skal en uge på ferie i de vestdanske egne,og tænkt om der ikke var et par(eller flere) Dralfer der kunne lokkes med på en tur i skydebio hos Korsholm[?] Jeg var der sidste år,og det var RIGTIGT sjovt. PS-Det er i uge 42 (efterårsferien) Hilsen Ulrik Vil du med i biffen.....? - Takleberry - 07-09-2009 Nej altså Ulrik - jeg blev lige så glad...troede lige vi 2 skulle i biffen sammen med en romantisk film [:X] NOT [] . Nu med "Harley"-rifler [8D] Vil du med i biffen.....? - HappyNanoq - 07-09-2009 Dét var et mentalt billede jeg godt gad slippe for.... =o( Må også selv i biffen engang... under ferien i år, hvor jeg havde Marlin'en med... kostede patronerne desværre 499kr for en pakke med 20 i .45/70Gov Så en time i biffen med 60-80 skud.... ville for hurtigt blive en træls udgift på feriebudgettet. Må selv planlægge bedre næste gang. Men pøjpøj med det. =o) Gad godt selv være der. Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o) Vil du med i biffen.....? - ULG - 07-09-2009 Hvad er det med dig,Tackle-sådan plejer du da ikke at reagere når vi er på tomandshånd.....[:X][:X][:X][:X][] Hilsen Ulrik Vil du med i biffen.....? - Jimmy - 07-09-2009 Er der køkkenrulle og håndklæder?? Vil du med i biffen.....? - GT - 07-09-2009 Det må så være der hvor ULG´en møder op i lyserødt trikot og kjole[][][] Kan på vegne af STROM og undertegnede sige at vi ikke gider. VI VIL HELLERE SKYDE EN RIGTIG HJORT[][][^][^][^] .... og drikke whisky i højlandet..... men sådan er vi jo så forskellige[] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision! Vil du med i biffen.....? - yeti - 07-09-2009 Citat:quote: Sikke en lemfældig omgang med beskrivelsen af uge 42. Efterårsferie, ja bevares den falder vel også i uge 42, men der er elgjagten vi taler om - efterårsferie tsk tsk... Nå, men back to topic. Nej tak jeg kan desværre ikke deltage da jeg allerede har lovet mig væk til anden siden. [^] Så I må spise de pop-korn jeg ellers skulle have haft [:o)] Vil du med i biffen.....? - STROM - 07-09-2009 VI VIL HELLERE SKYDE EN RIGTIG HJORT .... og drikke whisky i højlandet..... eller 2 [:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p][:p] mvh Strom, naturgænger Vil du med i biffen.....? - Christensen - 07-09-2009 Citat:quote: nemlig (eller 3[]) Mvh Christensen Livet rummer mange forunderlige spørgsmål... Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok? Vil du med i biffen.....? - PeptoBizmo - 23-09-2009 Mangler du stadig en makker? Hvor mange timer regner du med? Vil du med i biffen.....? - ULG - 23-09-2009 Ja,det gør jeg.Jeg regner med at leje en enkelt time.Kanonerne bliver rigeligt varme alligevel![] Hilsen Ulrik Vil du med i biffen.....? - PeptoBizmo - 23-09-2009 Det må man bestemt sige de gør. Du kan lige skrive lidt nærmere info i en PM. Vil du med i biffen.....? - TSX - 23-09-2009 Citat:Originally posted by ULG Tag 2 rifler med - en time er for lidt [] Vil du med i biffen.....? - halvautomat - 24-09-2009 Jeg ville vælge den riffel der skal med omhu... synes at piberne bliver for varme ... men det styrer man jo selv...[B)] "Livet er for kort til upræcise rifler" Vil du med i biffen.....? - TSX - 24-09-2009 Ja piberne bliver varme. Det er ikke usædvanligt at de der ikke har en handske på venstre hånd kommer derfra med ægte brandvabler.(og de spejlvendte v.v.) Hvis man er 8 mand i to timer - kan man sagtens nå at brænde 130 skud af. Hvis man er 4 mand i en time - er der chance for piben begynder at ligge på grænsen til at gløde.[] Man har på stedet spøgt med der burde opsættes blæsere a'la bowlingbaner[][] (kommer der af og til - har nu købt en 308' pibe til min sauer - kun til den slags) Vil du med i biffen.....? - EB_Thy - 24-09-2009 De sidste to gange jeg har været der har vi lejet banen i 3 timer og været 12 mand så får riflerne en velfortjent pause til at køle i ca 20min før det går løs igen [][] og man kan stadig nå at bruge + 100 bønner [^] Men pas på det er kraftig vanedannende [][][] mvh Ejvind Alting er let, bare man kan det Vil du med i biffen.....? - A-bolt - 26-09-2009 Hej Ulrik . Jeg er klar til at tage med igen , hvis vi kan finde et passende tidspunkt magen til sidst . Hilsen A-bolt Vil du med i biffen.....? - ULG - 26-09-2009 Fint,nu er vi ved at ha' samlet et lille hold[] Hilsen Ulrik Vil du med i biffen.....? - STROM - 26-09-2009 Ja piberne bliver varme. Det er ikke usædvanligt at de der ikke har en handske på venstre hånd kommer derfra med ægte brandvabler.(og de spejlvendte v.v.) Hvis man er 8 mand i to timer - kan man sagtens nå at brænde 130 skud af. Hvis man er 4 mand i en time - er der chance for piben begynder at ligge på grænsen til at gløde. er lige kommet hjem fra arb i jagtbiografen: 5 goe skytter i 2 timer, så er piberne ganske rigtigt lune [] mvh Strom, naturgænger |