HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Jagt & friluftsliv (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=14) +--- Forum: Jagt i Danmark (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=64) +--- Tråd: HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! (/showthread.php?tid=14553) Sider:
1
2
|
HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - ran - 02-03-2010 Jeg har netop indberettet 3 stk. riffelombragte klovbærende, 1 ræv og 12 fugle af forskellig arter.... Hvad med Jer? .....nu også ejer af en pumpehagler :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-) HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Boldsen - 02-03-2010 2 duer, 1 hare, 1 bukkelam, 1 ræv, 4 kokke, 1 høne, 2 snepper, 3 krager og 1 husskade. Alt med hagl. Det har været okay. Bare trist at der ingen buk eller kronvildt var :/ Kommer forhåbenligt i år [] - Boldsen *Beretta Silverpigeon. *Voerre Titan II 6,5x55 HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - langebo - 02-03-2010 63 fasaner 56 grå ænder 7 andre svømme ændere 19 måger 9 krager 12 duer 62 råge unger 3 ræve 1 buk 1 smal hind 6 edder fugle 1 vildsvin (tjekiet) 1 ræv (tyskland) HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Christensen - 03-03-2010 Jeg skal have indberettet 1 Buk (riffel), min første by the way(efter 8 års jagt []) 1 Rå (Hagl) 1 Spidshjort (kronvildt, riffel) 1 Kalv (kronvildt, Riffel) Kan ikke huske om jeg har fået ram på nogle fasaner i år. Det har været en tam fasan sæson. + 4 kronhjorte i skotland. (Disse bliver ikke indberettet til sns []) Mvh Christensen Livet rummer mange forunderlige spørgsmål... Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok? HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - maleren - 03-03-2010 2 stk. fasaner og 1 sneppe det er hvad det er blevet til mig i denne sæson[}][!] HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - ujensen - 03-03-2010 3 fasaner og 1 rådyr. Har ikke været så meget ude, men har også lige opdaget på sporene i sneen at der bliver luftet hunde på min jagt [!]. Der er sat skilte op. Uffe Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen. HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Walnut - 03-03-2010 DK: 1 forårsbuk 1 bukkelam (hagl) 1 ræv (hagl) Sverige: 1 buk (kugle) 1 smaldyr(kugle) 1 dåhjort (min første []) Walnut HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - rkn - 03-03-2010 Danmark 1 Kronhind (Min første) 2 forårs bukke (riffel) 2 lam (riffel og hagl) 1 smaldyr (riffel) 3 Ræve (riffel) 1 fasan høne (pumpgun[]) 15 Gråænder 10 andre svømmeænder 1 krage 5 måger 4 bekkasiner 20 edderfugle 5 andre dyk ænder 1 mink Sverige 1 Elgko (Min første) 1 vildsvin (Min første) 1 Dåkalv Så det er da blevet til lidt[] Riffel jagt uber alles HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - lollænder - 03-03-2010 altså venner det er ikke herinde man skal indberette. 4 rådyr 3 fasaner HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Luffe - 03-03-2010 1 Forårsbuk ( kugle ) 1 Rå ( hagl ) 1 Bukkelam ( hagl ) 1 Ræv ( hagl ) 3 Kokke ( hagl ) 5 Gråænder ( hagl ) 8 Ringduer ( hagl ) 5 Krager ( salonriffel ) Leif HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Slawter - 03-03-2010 Denne tråd burde have et andet navn såsom; "Husk at prale med dit vildtudbytte her, og derefter indberet det til SNS" Min første jagtsæson gav: 1 Buk i efteråret med riffel 1 Sætter med hagl 1 Fasanhøne med hagl 1 Hanræv med hagl på gravjagt + Uendeligt mange dejlige timer i naturen "At ramme ved siden af er også at ramme!" HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - S.G - 03-03-2010 Citat:quote: Det må ran kunne ændre !!! [] 3 Forårsbukke 1 Sensommer buk på lokk i Sverige 3 Ræve 5 Harer 21 Fasaner 29 Gråænder 9 Krik- 27 Snepper (For 2 års Ruhåren, Spørg lige om man er stolt efter sådan en sæson [^]) 5 Krager og 3 Skader Og det minde der nok står højest, og er symboliseret i nøgleringen med et tomt 308 hylster - forbi på en 10 ender i Midtjylland - Kikkerten havde åbenbart fået en ordentlig en.. Jeg drømmer (Bander!!) stadig.. HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - farT4 - 03-03-2010 Ja man bliver jo lidt forbløffet når man går jagtjounalen i gennem... Jeg syntes ikke det var blevet til så meget....[:I] 2 stk. råvildt 2 stk. hare 6 stk. fasaner 1 stk. due 3 stk. ræve ________________________________________________________________________________________________ A house without a rifle is just a house.. HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - EB_Thy - 10-03-2010 Ja jeg har da også lidt at indberette [] 1 Buk Kugle 1 Rålam Hagl 3 Harer 5 Duer 26 Pibeænder 3 Gråænder 2 Krikænder 5 Krager 2 Skader 3 Snepper Polen 5 Vildsvin mvh Ejvind Alting er let, bare man kan det HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - STROM - 10-03-2010 1 Sætter med hagl [?][?][?][?][?][?][?] mvh Strom, naturgænger HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - ULG - 10-03-2010 Ja,dén faldt jeg også over.....!!!!!![] Hilsen Ulrik HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - løvig - 10-03-2010 Ja jeg tænkte også på om det var en engelsk eller irsk[}]men kom så i tanke om at en hun hare hvis kaldes for en sætter[] MVH LØVIG HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - M@X 2.1 - 10-03-2010 Citat:quote: Hvis din kone er en sætter, så er du en ramler [] -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened! HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - Slawter - 10-03-2010 Hvis den er engelsk eller irsk mener jeg det staves setter? Fra ordbogen.com: Citat:quote: "At ramme ved siden af er også at ramme!" HUSK AT INDBERETTE VILDTUDBYTTE! - bundgaard - 11-03-2010 3 bukke (dk) 4 bukke (sv) 2 smaldyr (Polen) 3 lam (DK) 3 ræve 12 fasaner 14 ænder 1 sneppe alt for mange fasaner i Polen /Bundgaard |