Den perfekte kvinde - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: Den perfekte kvinde (/showthread.php?tid=19047) |
Den perfekte kvinde - Schönauer - 10-02-2012 JA-JA-JA [:p] [:p] [] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje! Den perfekte kvinde - pete1234 - 10-02-2012 Perfekt kvinde ? Det må jo betyde at hun osse bliver til en pizza ved midnat.....[][] Mvh Peter ################### Den perfekte kvinde - ID - 10-02-2012 ..............og at hun er flad oven på hovedet, så man har et sted at sætte øllen.................. [IMG][/IMG] Den perfekte kvinde - Walnut - 10-02-2012 Citat:quote: Det er ikke stor gavmildhed, der springer i øjnene ved den fremvisning/ disse fremspring [] Walnut Den perfekte kvinde - ran - 11-02-2012 Nej... Jeg ville også godt have set mere...:-) .....nu certificeret indianer...med license to kill... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-) Den perfekte kvinde - Walnut - 11-02-2012 Citat:quote: Fake! [] Walnut Den perfekte kvinde - Schönauer - 11-02-2012 Se mere[?] Jeg vil hellere være der [:p] [:p] [:p] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje! Den perfekte kvinde - fqvist - 11-02-2012 Det store spørgsmål er? Kan hun lave mad og flække brænde?????[^] Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere! Den perfekte kvinde - Walnut - 11-02-2012 Citat:quote: [][][] Walnut Den perfekte kvinde - Hesselager - 11-02-2012 Hun har fundet ud af det hjælper og gnide imellem dem med lokumspapir... Det har vist sin virkning på kvinders bagparti... Og åbenbart nogens brystparti. :-D Statistikker er som mini-skirts. De giver dig gode ideer, men skjuler det vigtigste. Den perfekte kvinde - mester - 11-02-2012 Det kunne være interessant at studere fænomenet på (meget)nært hold [] Den perfekte kvinde - ran - 11-02-2012 En lav overflyvning kunne være fint! :-) .....nu certificeret indianer...med license to kill... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-) Den perfekte kvinde - ran - 11-02-2012 Der er meget mere af hende på hendes hjemmeside rachelaldana . com .... ;-) .....nu certificeret indianer...med license to kill... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-) Den perfekte kvinde - kalak - 11-02-2012 Jeg har forsøgt at sige til min kone, at hun er den perfekte kvinde. Defineret som 'varme om vinteren, skygge om sommeren'. Det var ikke noget hit. Det hele begyndte med, at han slog igen. |