Besøg hos Schultz og Larsen - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Riffelteknik (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Riffelteknik - centraltænding (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=24) +--- Tråd: Besøg hos Schultz og Larsen (/showthread.php?tid=19075) |
Besøg hos Schultz og Larsen - deerdk - 14-02-2012 Er der stemning for et besøg hos vores hjemlige riffelproducent? mvh Erik Besøg hos Schultz og Larsen - petoni - 14-02-2012 Ja da, jeg er med på den [] Per T Nielsen One shot - One kill Besøg hos Schultz og Larsen - PeptoBizmo - 14-02-2012 Det kunne jeg da også godt tænke mig at se! Men hvordan? [] Besøg hos Schultz og Larsen - pete1234 - 14-02-2012 Jeg er med[:p] Mvh Peter ################### Besøg hos Schultz og Larsen - HappyNanoq - 14-02-2012 Deler vi transportomkostninger.?? *Sidder og fløjter* Hvis det bliver henne i maj, er jeg med på den. =o) Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o) Besøg hos Schultz og Larsen - LasseScout - 14-02-2012 Også jeg. M.v.h. Lasse. ...Regulering er jagt ! Besøg hos Schultz og Larsen - høker - 14-02-2012 jo tak. Mvh Høker Besøg hos Schultz og Larsen - ujensen - 14-02-2012 Det har klart intresse. Uffe Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen. Besøg hos Schultz og Larsen - M@X 2.1 - 14-02-2012 Nej tak [] -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened! Besøg hos Schultz og Larsen - Hesselager - 14-02-2012 Klart. hvis muligt. Statistikker er som mini-skirts. De giver dig gode ideer, men skjuler det vigtigste. Besøg hos Schultz og Larsen - Lars M. L. - 14-02-2012 Jeps, den er jeg med på! Vh Lars "Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt" Besøg hos Schultz og Larsen - Excubitor - 14-02-2012 Jeg er også interesseret hvis datoen passer. Med venlig hilsen Jesper Besøg hos Schultz og Larsen - Boryx - 14-02-2012 Lad os se "hulen"..[] Jeg er med.. //Bo Man skal ikke fortryde det man har gjort, men fortryde hvad man ikke får gjort........ Besøg hos Schultz og Larsen - hogmeister - 14-02-2012 Aye M@X, You know your guns eh? H Besøg hos Schultz og Larsen - FAIR - 14-02-2012 Yep´s Mvh. Fair Besøg hos Schultz og Larsen - Leo - 14-02-2012 Kunne være meget interessant. Besøg hos Schultz og Larsen - lillelars - 14-02-2012 ja for hulen, jeg er med LilleLars Besøg hos Schultz og Larsen - farT4 - 14-02-2012 Hvis dagen kan passe, må vi da se hvor "knægten" blev født... ________________________________________________________________________________________________ A house without a rifle is just a house.. Besøg hos Schultz og Larsen - GT - 14-02-2012 Er det stadig muligt? /GT www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)] Besøg hos Schultz og Larsen - halvautomat - 14-02-2012 Da jeg var der for en del år siden med VTF var der en megen talende mandsperson - han er der vist ikke længere [:I] |