Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=15) +--- Forum: Off topic (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=32) +--- Tråd: Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn (/showthread.php?tid=25324) |
Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Bessie4ever - 03-07-2016 Info til alle hjemmelader, vær bevist om denne test er indført i Securitycheck 222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4 ,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel) 20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - TSX - 03-07-2016 Mit kamera blev wipet for 9 år side i Frankfurt. Jeg blev isoleret væk fra køen ved check inn - uden sko livrem og briller - altså på bare sokker, med bukserne på vej ned om hælene og halvblind som en muldvarp. Kameraet havde endvidere boet på mit ladebord i flere måneder. Så det var da lidt af en oplevelse. Men ingen udslag [] Stødte senere på ugen på nogle tyskere i Sydafrika, der havde været igennem samme tur, samme sted. Her havde man undersøgt et jagthorn der gav udslag, så de havde været gennem den helt store undersøgelse.[] mvh Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Rolin - 03-07-2016 Så må man hellere lade være med at spille kort, inden security.[^] /Rolin "Non timeo mori, nec vivere Vereor" Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - GT - 04-07-2016 Den screening har jeg været udsat for det sidste års tid I forskellige lufthavne. Blev vist indført for et års tid siden. /GT www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)] Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - jsc - 05-07-2016 Den har jeg nu også prøvet nogle gange. Det virker til at de tager rigtig mange ud til rutine test i Kastrup. Enkelte gange er der ekstra tjek i gaten, når man rejser til USA... Mvh. Jørgen Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Kenneth - 05-07-2016 Jeg blev også udsat for den for lidt over 1 år siden - nok fordi jeg rejste i min jagt-jakke. Heldigvis opdagede de ikke den ene .22 lr patron der havde gemt sig i en lomme fra da jeg var på rågeregulering [:o)] Den opdagede jeg først da jeg var kommet retur igen [:o)] Gad vist hvad f..... der ville ske hvis de havde fundet den. Hilsen Kenneth ----------------------------------------------------------- Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Explorer - 05-07-2016 Citat:quote:Jeg prøvede her i påsken da jeg var i Afrika hvor de på vejen hjem i Amsterdam fandt et afskudt hylster til haglskyderen, den røg skralderen hvor de sagde at så længe der ikke er noget er det ikke noget problem ;-) MVH Bjarne Kemikalie og eksplosive wipetest i lufthavn - Kenneth - 05-07-2016 Citat:quote: Trods alt var dit afskudt - det var min patron ikke [:I] ----------------------------------------------------------- Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den |