Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Jagt- og våbennyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Skandinaviske nyheder (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=63) +--- Tråd: Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler (/showthread.php?tid=4437) |
Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 06-09-2006 Gummikugler Her er skytten Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 10-09-2006 Fløjlshandskerne af Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 12-09-2006 Skød forbi Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 13-09-2006 Ulven angreb igen Svær at få ram på Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 20-09-2006 Måske 2 ulve Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 25-09-2006 Aktivister blander sig Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 30-09-2006 Kræver jagten aflyst Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 10-10-2006 Jagten forlænget Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 12-10-2006 Tilladelsen givet Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 26-10-2006 Forgiftet kød var bluff Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 30-10-2006 Flere vil med i jagten Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 31-10-2006 De kom med Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 31-10-2006 Død ulv fundet, muligvis Bjursåsulven Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 01-11-2006 Meget bøvl for lidt pels Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 11-11-2006 Jagten slut Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 21-02-2007 Lokkefugl af ulveskind Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 09-05-2007 Ulven er væk Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Sverige : Vil skyde Bjursåsulven med gummikugler - Kima - 07-08-2007 Bjursåsulven er død Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. |