Kronhjort. - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Jagt & friluftsliv (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=14) +--- Forum: Jagt i Danmark (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=64) +--- Tråd: Kronhjort. (/showthread.php?tid=8764) Sider:
1
2
|
Kronhjort. - Swift - 14-12-2007 En af mine bekendte på Djursland, havde for nylig heldet med sig! [:p] Swift Kronhjort. - STROM - 14-12-2007 uha da da mvh Strom Kronhjort. - Swift - 14-12-2007 Citat:quote: Ja, den er skudt lidt mindre end fire km. fra dig.[] Swift Kronhjort. - ULG - 14-12-2007 Det er godt nok en flot hjort[:p] Er den skudt på friland[?] Hilsen Ulrik Kronhjort. - mp - 14-12-2007 Er den skudt i maven[?] Mvh. mp De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62. Kronhjort. - Swift - 14-12-2007 Hjorten er skudt på friland, (og så vidt jeg husker) med en høj bladkugle! Swift Kronhjort. - ULG - 14-12-2007 Det må være fantastisk at skyde sådan en hjort på friland her i DK.[] Hilsen Ulrik Kronhjort. - Kima - 14-12-2007 Damn, den er FLOT, Tillykke til den heldige[] Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig. Kronhjort. - STROM - 14-12-2007 Ja, den er skudt lidt mindre end fire km. fra dig. ja, jeg går ud fra at den heldige mand har arbejdet i Viby hos FDB mvh Strom Kronhjort. - Swift - 14-12-2007 Citat:quote:Ja! mvh. Swift Kronhjort. - ID - 14-12-2007 Citat:quote:[:0] Damn, det er godt nok et langt skud! (Den er kra...... flot) Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong. Kronhjort. - Great Dane - 14-12-2007 Jeg har lige fået en ny og større skraldespand, og der kan den godt være i [][:I] Swift, hils og sig tillykke Mvh. Lars/Great Dane lars@reloadersnest.com Skype : gunsandlead Kronhjort. - Swift - 15-12-2007 Denne rudel blev fotograferet af min bekendte ugen før han skød den store hjort. Han lod riflen stå, og "skød" dem i stedet for med sit kamera! Swift Kronhjort. - langebo - 15-12-2007 Swift alser dette høre under off topic ALLE kan da se at de er under hegn[B)] Mvh Bo Kronhjort. - Swift - 15-12-2007 Citat:quote:Forhåbentlig en JOKE! [] Mvh. Swift Kronhjort. - Claxel - 15-12-2007 Flot hjort ... Er den i bast? Det ser umiddelbart sådan ud ... K&B Clax [] Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans The first dane ever ... Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde Kronhjort. - Swift - 16-12-2007 Citat:quote:Nej Claxel, hjorten blev skudt den 15. november, og var absolut ikke i bast. Swift Kronhjort. - langebo - 16-12-2007 de hinder din makke tog et billed af, der er et hegn på ! dvs en joke [:o)] undskyld mange gange mvh bo Kronhjort. - Claxel - 20-12-2007 Det undrede mig da også hvis den var, men det ses jo helt tydeligt på det næste billede at den ikke er ... En dansk kronhjort skudt på fri vildtbane, det må være noget af det ypperste ... (Jeg har stadig mit første stykke kronvildt til gode ...) K&B Clax [] Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans The first dane ever ... Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde Kronhjort. - Tonny - 21-12-2007 Kanonhjort, det er ikke alle og enhver beskåret at få sådan et pragteksemplar for, så derfor downloadede jeg billedet til min telefon og sendte det til et par af mine jagtkammerater kvart over skydetid den sidste dag (vi har kun 14 dage til jagten her i min del af nordjylland) og vi må kun skyde hjorte i år. Men det fik da dem op på mærkerne da de modtag mms`en[}][] +GONE2HUNT+ |