Langsomt forum - Printviselig Version: +- Våbenteknisk Forum - VTF (http://mybb.riffeljagt.com) +-- Forum: Praktiske meddelelser (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: Praktiske oplysninger (http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=33) +--- Tråd: Langsomt forum (/showthread.php?tid=9027) |
Langsomt forum - ujensen - 22-01-2008 Er det bare mig eller kører det hele meget langtsomt? Uffe Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen. Langsomt forum - Schönauer - 22-01-2008 [quote]Originally posted by ujensen Er det bare mig eller kører det hele meget langtsomt? Uffe Søvndyssende sløvt og langsomt[^][^] GAAAAAAAAAAAAB Vegetarer?? Det er bare jægere der ikke kan ramme. Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport Tikka 690 Allweather 30-06 Mannlicher Schönauer M72 5,6x57 Miroku 7000 Armas Ego S/S Simson 16/70 årg 1953 Langsomt forum - Platfod - 22-01-2008 Det gør det også hos mig. Og det gjorde også en times tid i går aftes. Langsomt forum - prethom - 22-01-2008 samme problem her. godt jeg ikke nåede at smide lortet ud af vinduet[}] Langsomt forum - Schönauer - 22-01-2008 Citat:quote: Hvordan tror du så det er at gå sygemeldt og eneste underholdning er PC'en[xx(][xx(][xx(] Lortet har kørt ad h....de til hele dagen[}][}][}] Vegetarer?? Det er bare jægere der ikke kan ramme. Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport Tikka 690 Allweather 30-06 Mannlicher Schönauer M72 5,6x57 Miroku 7000 Armas Ego S/S Simson 16/70 årg 1953 Langsomt forum - 300win - 22-01-2008 D e t g å r s å å å å l a a a a n g s o m t [] [] M V H A n d e r s Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt! Langsomt forum - korthår - 22-01-2008 Ja - meget langsomt MEN sønnike jubler og påstår det er fordi vores internetopkobling er for ALT for langsom (til spil[8D]) Så mange tak for info - så sparer jeg da en opgradering[] mvh Korthår Langsomt forum - Aartapple Gooier - 22-01-2008 Rolig gutter - incl. Don Bums. Gør som jeg - sluk pc'en og tag til Kroatien og få lidt fut i fejemøjet... Nu ska der fame kastes med kartofler... The Kartoffel Kaster Langsomt forum - GT - 22-01-2008 Jeps, nu skal der smides med bly[^] Har selvfølgelig "magnum" med, da det er jo det eneste der kan dræbe en gris[][] Vi ses røvhuller[][] /Gammeltoft Shoot low, they might be crawling !!!! "Boltlift forever......" Langsomt forum - prethom - 22-01-2008 Citat:quote: Langsomt forum - GT - 22-01-2008 Jamen Preben dog, du har da ikke fortalt du skulle rejse[][] Hvor skal du hen???? /Gammeltoft Shoot low, they might be crawling !!!! "Boltlift forever......" Langsomt forum - M@X 2.1 - 22-01-2008 Det er vist noget med Renbæk - oven på de tumultagtige scener til Bumses fødselsdag.......[] -- mvh M@X. DRALF champion 2005. The first one ever. Murphy's far brugte kondom. Langsomt forum - M@X 2.1 - 17-02-2008 LILLEBROR - få så noget fart på.......[!] -- mvh M@X. DRALF champion 2005. The first one ever. Murphy's far brugte kondom. Langsomt forum - The Shootist - 17-02-2008 Og her har jeg siddet og skældt min computer ud og så viser det sig at fejlen ligger et sted i Sverige, undskyld computer... The Shootist Langsomt forum - Great Dane - 18-02-2008 Citat:quote: No shit Sherlock [xx(] Pipfuglen fik min klagesang for tre-fire dage siden, og svaret var blot i retning af at min forbindelse var elendig. Jens få fingeren helt ud, og få brormand på sagen. NU [^] Mvh. Lars/Great Dane lars@reloadersnest.com Skype : gunsandlead Langsomt forum - halvautomat - 18-02-2008 nu kører det igen......22.57 "Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad" Langsomt forum - Høgh - 18-02-2008 Her til aften rebootede vi serveren - kom gerne med tilbagemeldinger på om det hjalp på tempoet! [center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Langsomt forum - switchback - 18-02-2008 hej høgh. så er vi oppe i fart igen. olsen Langsomt forum - 375HH - 19-02-2008 Jeg synes at det kører langsomt endnu [V] Langsomt forum - Lillebror - 20-02-2008 Citat:quote: Det kører nu fint herfra ... er der flere der har problemer med hastigheden ?? (og evt hvornår på dagen) |