Svar: 605
Tråde: 0
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by ID
Det er nu ikke så meget beundring af dyret der gør, at jeg ikke ville skyde den på jagt - generelt er jeg af den opfattelse at man i jagt-regi kun bør skyde det der kan spises.
PS - jeg beundrer ikke Pitbull-mentalitet - Pitbull-mentalitet er vel blot et symptom på fravær af hjerneceller.
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
....janemlija janemija.....
Så må jeg indrømme at jeg skyder en del fuglevildt for at skabe bedre forhold for de arter jeg ønsker mere af.
Kan selvfølgelig godt følge dig i at hvis man proppede almindelige tamkats snobbet lorte mentalitet ind i Leoparden ville den være helt perfekt og velafballanceret [:p] Dét GAS
A.Nielsen
Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]
[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar: 382
Respekt:
0
Man kunne jo osse ladevær med at prikke til dynamitmissen med en pind når den sidder inde i et bur, har en stor hankat herhjemme i huset, han reagere på samme måde hvis man prikker lidt til ham![
]
Ingen sympati til mennesket herfra!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Respekt:
0
Originally posted by Walnut
Originally posted by Tikka4ever
Originally posted by ID
Det er nu ikke så meget beundring af dyret der gør, at jeg ikke ville skyde den på jagt - generelt er jeg af den opfattelse at man i jagt-regi kun bør skyde det der kan spises.
PS - jeg beundrer ikke Pitbull-mentalitet - Pitbull-mentalitet er vel blot et symptom på fravær af hjerneceller.
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
....janemlija janemija.....
Så må jeg indrømme at jeg skyder en del fuglevildt for at skabe bedre forhold for de arter jeg ønsker mere af.
Er vi i nærheden af Saltbæk Vig [][][]
Kan selvfølgelig godt følge dig i at hvis man proppede almindelige tamkats snobbet lorte mentalitet ind i Leoparden ville den være helt perfekt og velafballanceret [:p] Dét GAS
A.Nielsen
Mvh Walnut
...den er du nød til at uddybe Walnut
A.Nielsen
[/center]
[center]
[/center]
Respekt:
0
[
]arrrhhh så faldt 10 øren ... beklager ventetiden [B)]
Nej ville meget gerne have et par stykker hertil da vi har alt for mange SKARV i Tange Sø [xx(]
A.Nielsen
[/center]
[center]
[/center]