Svar: 2.079
Tråde: 0
Respekt:
0
Jeg mener for nylig at have set en der skrev om hvordan han indskød sin .22 til rågeregulering, men jeg kan ikke finde det. Jeg mener at det var noget med at skyde 2 cm. under på 18 meter eller noget i den stil. Hvad gør I?
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar: 541
Respekt:
0
I didn't come this far to miss!
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Annanias HUNT
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=15534
Er det ikke denne?
Lige nøjagtig.
Tak.
Uffe
Uffe
Svar: 541
Respekt:
0
Du har lidt over en uge til at skyde riflen ind[8D]
Checkede rågekolonien i mandags og der var ingen unger at se eller hører. Dog fløj de voksne med foder til dem. Så jeg tror efter weekenden kommer de første ud.
Har i skudt unger allerede nu eller set dem ude for reden???
Svar: 1.224
Respekt:
0
Jeg checkede i fredags - der var friske skaller, så jeg er enig i, at vi nok ser de første, i starten af næste uge [
]
Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Annanias HUNT
Du har lidt over en uge til at skyde riflen ind[8D]
Så må vi se om jeg når det. Jeg bliver "desværre" nødt til at tage til Sverige og regulere bævere i morgen tidlig [^].
Uffe
Uffe
Svar: 847
Respekt:
4
Vil lige henvise til update på topic
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=15534
hvor der nu er er mere håndgribelig info mht flad indskydning vs træf i trækronerne
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Scout for a blind dog - and throw him a bone