07-09-2009, 03:22 AM
Desværre var det ikke min egen. Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre at få stumper til en ældre Oehler Skyscreen lll.
mvh
mvh
Hjælp - jeg har skudt en kronograf
|
07-09-2009, 03:22 AM
Desværre var det ikke min egen. Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre at få stumper til en ældre Oehler Skyscreen lll.
mvh
07-09-2009, 09:38 AM
Billeder...................så skal vi komme med forslag []
-- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
07-09-2009, 10:16 AM
Selvfølgelig kan du til en kvalitets kronograf få reservedele.
http://www.oehler-research.com/ Henvend dig direkte til fabrikken, eller på Midway Danmark hvis du her ekstremt god tid. Fabrikken er flinke til at svare og villige til at sende! No problemo! /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
07-09-2009, 12:57 PM
Mange tak. Det vil jeg prøve. []
07-09-2009, 01:13 PM
Jaa... nu siger du kvalitetskronograf, men jeg har skudt min Chrony både med haglgevær og med riffelen, og den virker stadigvæk.[^]
Det er kvali. Men der må man sige er også nødvændigt, når det er mig der har den.[:o)] /Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko
07-09-2009, 01:24 PM
Hvad??
Du plejer sku da ikke at ramme på 5m afstand[][][B)][:o)] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
07-09-2009, 01:37 PM
Det var sgu da også derfor, jeg sigtede ved siden af, men ramte ikke ved siden af.
/Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko
08-09-2009, 06:51 AM
One .."oh shit" wipes out... "thata boys"[][][]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
08-09-2009, 10:59 AM
Hvilket skjold bruger I når så´n en Chrono tyr skal monteres på trofævæggen ?
Venlig hilsen Lasse,DTAP ...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
08-09-2009, 01:38 PM
På skildet kommer der i hver tilfalde til at stå elektronikskrot lige frem
Lille Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt, kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille
08-09-2009, 06:34 PM
Chrono-en er udødelig.....
....eller skal jeg bare op i noget med et bælte???? /Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|