Svar: 257
Tråde: 0
Respekt:
0
Jeg vil lige dele et par flotte billeder fra Danmarks bedste jagt, bedre kendt som Jægersborg Dyrehave[8D]
Her har vi et par flotte Dåhjorte
Et par kronhjorte
Et gammelt træ og efterårets fantastiske farver
Her ses Sikavildt og Kronvildt side om side
Flere flotte efterårs farver [
]
Jeg kan kun ønske at min jagt havde samme mængde dyr [
]
Del endelig jeres efterårs billeder [
]
-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar: 2.079
Respekt:
0
Det er der jeg deler jagt med prins Henrik. Han har den om dagen. Jeg har den om natten [
].
Spøg til side. Der er forholsvis ofte tåber der skyder på dyrene derude, blandt andet med pile uden skærende spidser [V].
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Respekt:
0
Hehe, tror du vi kan finde ud af noget med at dele den natjagt? Jeg giver gerne en kasse øl [
]
Krybskytter er og bliver idioter, især hvis de bare skamskyder dyrene.. [
]
Derudover er der jo ikke så meget sport i at jage dyrene derude, da man nemt kommer 20-30 meter ind på dem ude de virker synderligt bekymrede..
-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren
Svar: 830
Respekt:
0
[
][
][
] Ja, ja, drømme kan ingen tage fra os [
][
]
Kanon flotte fotos Mhansen [:p]
Mvh Farmor
Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar: 2.079
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Mhansen
Et par kronhjorte
Lur mig om der ikke er 3 [8D].
Uffe
Uffe
Respekt:
0
Ujensen, der er også mere end det. Der ligger faktisk to nede til højre, umiddelbart kan jeg kun se den ene på billedet, men der lå en mere bagved..
Fik et helt chok, da jeg først fik "stillet øjnene ind" og hele skovkanten var fyldt med store flotte kronhjorte [
]
-
Michael Hansen
Suppejægeren
-
Michael Hansen
Suppejægeren