22-08-2016, 08:43 AM
Dialogmøder
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Dialogmøder om jagttider
|
22-08-2016, 08:43 AM
Dialogmøder
22-08-2016, 01:16 PM
Dialogmøder og processen - det lyder som startet på et fuck-up, hvor jagten i Danmark er i lort til halsen. Hvordan kan man have dialog i DJ om noget der bliver afgjort ved studehandel og spin.
God arbejdsuge, Thorlak [IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
23-08-2016, 03:01 PM
DJ?????
/GT www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
23-08-2016, 06:44 PM
Citat:quote: Her gik jeg og troede, at det handlede om bæredygtige bestande og adaptiv forvaltning [] mvh Lars "Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
23-08-2016, 09:30 PM
Vi bliver helt sikkert spist af med øget jagt tid på fasan høne.
Og det er da vist kun de professionelle jagt væsner der kan have glæde af dette. |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|