10-05-2008, 12:14 AM
Er der nogen som har en opskrift til at molykote sine egne projektiler.
+GONE2HUNT+
+GONE2HUNT+
+GONE2HUNT+
King of varmint
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
NU MED DÆMPER
Molykotening på filebænken!
|
10-05-2008, 12:14 AM
Er der nogen som har en opskrift til at molykote sine egne projektiler.
+GONE2HUNT+ +GONE2HUNT+ King of varmint Op ad bakke, er trods alt stadig fremad. NU MED DÆMPER
10-05-2008, 01:01 AM
Mvh. Rex / Guns & Powder
10-05-2008, 01:03 AM
Jada
En ny tumblerskål, nogle stålhagl, noget Molypulver og så er du kørende. Haglene renses og tumbles med molyen alene. Herefter puttes projektilerne i og haglene "tumblehamrer" molybdændisulfiden fast på dem. Det overskydende moly fjernes med 5 min tumbling i nyt granulat, uden slibemiddel. Tilfældigvis har jeg noget af det hele til overs, interesseret? ... [] K&B Clax [] Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ... Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel
10-05-2008, 01:21 AM
Jeg er måske interesseret, hvor længe med skal den køre med molyen
+GONE2HUNT+ +GONE2HUNT+ King of varmint Op ad bakke, er trods alt stadig fremad. NU MED DÆMPER
10-05-2008, 01:34 AM
Det afhænger af kuglerne. Nogle hæfter det let på, andre skal have mere tid. Det står beskrevet i den folder, der fulgte med mit Lymansæt.
2-4 timer, hvor 4 er max. Den kan en evt. køber få en kopi af. K&B Clax [] Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ... Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|