12-12-2008, 01:26 AM
Jeg vil på bukkejagt i år 2009 i Polen eller Skotland.Hvis der er nogle der har prøvet dem begge, og har en refence til et godt sted vil jeg gerne høre herom.
Polen vs Skotland
|
12-12-2008, 01:26 AM
Jeg vil på bukkejagt i år 2009 i Polen eller Skotland.Hvis der er nogle der har prøvet dem begge, og har en refence til et godt sted vil jeg gerne høre herom.
13-12-2008, 12:23 PM
Jeg har fået et tilbud NIKA jagtrejser,til Jenot Gdynia i det nordlige Polen.Er her nogle der har rejst med NIKA.
13-12-2008, 01:06 PM
Citat:quote: Jeg har en jagtkammerat som har rejst med dem et par gange, og det har været iorden. Mht. det økonomiske så vær lige opmærksom på om prisen indeholder polsk jagtlicens - det mener jeg ikke NIKA plejer at have, og det er ikke et ubetydeligt beløb. Der ud over er der pris på kørsel i revirret, prislisteniveauet osv. som du skal tage højde for. Har selv været på bukkejagt i Polen 2 gange og en enkelt kronhjortejagt. Polen er et dejligt land at jage i, med mange forskellige naturoplevelser, så - Knæk og bræk. Ps. Skal på brunstbukke jagt til Ungarn til sommer......[] Asbjoern ------------------------------ Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------ Tikka M695, 6,5 "træls" Sako 75 Stainless, "Dirty old six" |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|