22-10-2009, 07:34 PM
...kan uden kickstarter starte en Harley blot ved at suge i udstødningsrøret!
En rigtig kvinde..
|
22-10-2009, 07:34 PM
...kan uden kickstarter starte en Harley blot ved at suge i udstødningsrøret!
22-10-2009, 07:47 PM
Og en rigtig mand har en Harley hun kan øve på[B)][8D]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
22-10-2009, 10:01 PM
Saa lyder den nu sjovere paa engelsk
"What is the definition of a motorcycle mamma?......."She can suckstart a Harley!" OR She can suck a golfball through 50' of garden hose.
Hogmeister
22-10-2009, 11:58 PM
Tja, og os, der ikke har en harley... vi får lov at mærke suget, når der bliver øvet :-)
.....nu også ejer af en pumpehagler :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
25-10-2009, 05:49 AM
Hørt!
- Det søgeligt at tænke på men dog - utrolig sandt! Kal.12 Baikal - 1 Hare (second kill), og 1 and (third kill) Kal. 308w Midland - Klar til riffelprøven
Kal.12 Baikal - 1 Hare (second kill), og 1 and (third kill)
Kal. 308w Midland - Klar til riffelprøven
26-10-2009, 04:21 PM
Vil hellere have en Nimbus.
Brysser mig ikke om motorcykler der går direkte i selvdestruktions-mode, straks de bliver startet (rasler fra hinanden) Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o) Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
26-10-2009, 11:24 PM
Hej.
Er der nogen her på forummet der sandsynligvis har mere humor end mig,der kan forklare mig hvad Frændes pointer er,jeg synes det er noget plat. MVH LØVIG
26-10-2009, 11:42 PM
Sakset fra overskriften:
Her kan posteres diverse useriøse/underholdende indlæg. ADVARSEL : Grovkornet humor forekommer og det skal VIRKELIG være langt ude for at komme i moderatorens søgelys. Have fun! billeder må maks. fylde 640x480 pixel. @ Løvig, du har ret, det er for langt ude/oppe/inde ...[V] K&B Clax [] Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [] Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|