08-02-2012, 01:26 AM
de er guld værd!
Ringede til Sverige i fredags og spurgte fyren der kikker efter huset, om han ville gå hen og checke varmen, samt oliestanden i beholderen.
Han ringede tilbage om aftenen at alt var bra og der var olie nok i beholderen. Han havde blot skruet lidt op for varmen.
Idag ringer han gud hjælpe mig igen[:0] Naboen havde ringet til ham, at der ikke kom røg op af skorstenen[}]
Han han har nu checket fyret og det var gået ud p.g.a. af tanken var tom. Måleren havde sat sig fast [B)] [}]
Naboen havde været hurtig, så der er tilsyneladende ingen frost sprængte rør, og termometeret stod stadig på plus grader. Nu må elpatronen trække radiatorerne de næste 8-10 dage[xx(]
Mon ikke jeg skylder naboen nogle kasser af de grønne [?]
Til foråret kommer der varmepumpe ind, med GSM alarm/styring [^]
Schönauer
Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Ringede til Sverige i fredags og spurgte fyren der kikker efter huset, om han ville gå hen og checke varmen, samt oliestanden i beholderen.
Han ringede tilbage om aftenen at alt var bra og der var olie nok i beholderen. Han havde blot skruet lidt op for varmen.
Idag ringer han gud hjælpe mig igen[:0] Naboen havde ringet til ham, at der ikke kom røg op af skorstenen[}]
Han han har nu checket fyret og det var gået ud p.g.a. af tanken var tom. Måleren havde sat sig fast [B)] [}]
Naboen havde været hurtig, så der er tilsyneladende ingen frost sprængte rør, og termometeret stod stadig på plus grader. Nu må elpatronen trække radiatorerne de næste 8-10 dage[xx(]
Mon ikke jeg skylder naboen nogle kasser af de grønne [?]
Til foråret kommer der varmepumpe ind, med GSM alarm/styring [^]
Schönauer
Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst