31-10-2009, 01:37 AM
/Buba
Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko
Dubravko
Under 5cm på 1000yd
|
31-10-2009, 12:48 PM
Ja og med en riffel, han selv har skruet sammen - ikke dårligt - den bliver svært at slå [8D]
Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
31-10-2009, 05:06 PM
Jep, rimeligt godt klaret.
/Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko
31-10-2009, 07:17 PM
@Buba
Du har da osse værktøjet til det. Og da du er født doven, har du nærmest naturligt anlæg for at ligge stille............. -- mvh M@X 2.0 Boltlift - or bust... Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering Compromise! No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
31-10-2009, 08:12 PM
Ja jo nærmest en identisk riffel, bortset fra cal. - så er der ingen undskyldning Buba - du må igang med antirystetræning []
Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
31-10-2009, 08:31 PM
Ja, Buba.....
Vi har jo set hvad riflen er i stand til når den bliver holdt stille[][^] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
31-10-2009, 08:49 PM
Jep, men min er bygget af en total amatør, og uautoriseret maskinarbejder.[]
Så det sætter begrønsninger i sig selv. Men jo, hvis der er noget jeg kan, så er det at ligge nede, og hvis jeg kan få lov i timevis. Surgeon styrer! /Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko
31-10-2009, 09:52 PM
Du kommer bare ned og så kikker vi på hvad der kan optimeres.....
Det rent fysiologiske kan du sku selv finde ud af[] Men jeg skal da gerne få Hanne til at skænke dig en 2cl Bailey[] [][] Så ligger du sku stille.....der ved jeg heldigvis[] /GT Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk Shoot low, they might be crawling !!!! Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
31-10-2009, 10:46 PM
Så så, ikke mobbe anti-alkoholikere.
Der er vist ikke meget at optimere på den. Det har du gjort det ordentlig, selv om du er autodidakt. /Buba Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba
Dubravko |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|