12-05-2010, 01:21 AM
Så kan de, med de blærede farver, godt sygemelde sig. Meget smukkere bliver det ikke [8D]. Må ydmygt skrifte, at jeg ikke selv har taget dette fantasiske shot.
Walnut
Less is more
|
12-05-2010, 01:21 AM
Så kan de, med de blærede farver, godt sygemelde sig. Meget smukkere bliver det ikke [8D]. Må ydmygt skrifte, at jeg ikke selv har taget dette fantasiske shot. Walnut
12-05-2010, 01:45 AM
Man undres hver gang.
Hvordan kan så bette et kræ, have så stor en stemme. Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet som bidrager til at gøre det meningløst
12-05-2010, 02:52 AM
Øh.. En Nattergal? Nu hedder vi alle jo ikke doktor Lieberkind :o)
Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
12-05-2010, 03:19 AM
Citat:quote: Det er en Serber Kroatisk Havtaskeørn[] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer
12-05-2010, 09:59 AM
Citat:quote: [] Tsk..tsk.. der var så et lille hul i den almindelige dannelse. Jeg siger det ikke. Fat den klassiske "Fugle i farver", og du skal finde. Pip
12-05-2010, 11:40 AM
Jeg har faktisk sådan et ynglende par i haven
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
12-05-2010, 11:56 AM
Så vidt jeg husker, så er det den eneste fugl, der kravler med hovedet nedad på træstammerne.
Jeg har lagt den ind som ringetone på mobilen - det er både dejligt i hverdagen, men især når man er på jagt - det forstyrrer ikke, når den ringer på et uheldigt tidspunkt.
12-05-2010, 12:20 PM
[quote]Originally posted by ID
Jeg har faktisk sådan et ynglende par i haven Vi plejer at have 2-3 par, men vi har også en bæk i skellet, det fremmer jo altid fuglelivet. Nå, men jeg er "smuttet"[] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer
12-05-2010, 01:08 PM
Citat:quote: Øhhh nej, jeg mener helt sikkert at det er spætmejsen der kan det lille trix. [^] Kan heller ikke huske at have set "smutten" kravle på selve stammen, men jeg har jo heller ikke set alt [:I][] /Stanton Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
12-05-2010, 02:49 PM
Citat:quote:Mon ikke du tænker på en Træløber? Forøvrigt tror jeg at rigtig mange fugle kan bevæge sig med hovedet nedad på en træstamme - hvis ikke har jeg nogle unikke Musvitter i min have Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
12-05-2010, 03:23 PM
Ups - ja det var da vist sætmejsen jeg tænkte på - og det passer så måske heller ikke.
12-05-2010, 04:01 PM
Citat:quote:Nu er jeg for alvor forvirret - what the fuck is a sætmejse? Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
12-05-2010, 04:06 PM
Citat:quote: http://lmgtfy.com/?q=s%C3%A6tmejse
Mvh.
Yeti
12-05-2010, 04:23 PM
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
12-05-2010, 04:36 PM
det er sq go humor yeti
hmm, skal der være klumper i en prut????
livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er SÅ SMIL DOG!! Nu med et par glasøjne.
12-05-2010, 04:51 PM
[]
Den er skam god nok med Sætmejsen [8)] Gå efter den Store Bukkebruse og du vil finde den lille Sætmejse [] Walnut
12-05-2010, 06:25 PM
Det der true oil det var altså til skæftet ikke indenbords.
12-05-2010, 07:09 PM
Citat:quote: [] Jeg har kun lige sniffet til den sidste olie til bagskæfte. Bukkebruserne lever på Sæteren...., så med lidt god vilje er det indlysende, at den skal findes der. Walnut
12-05-2010, 07:29 PM
[] Jeg har kun lige sniffet til den sidste olie til bagskæfte. Bukkebruserne lever på Sæteren...., så med lidt god vilje er det indlysende, at den skal findes der.
Walnut [/quote] AAeerghh altså, det ved jeg ikke lige, nu prøver du vist at smutte den letteste vej udenom gærdet[] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer
12-05-2010, 07:54 PM
I er underlige...........her er vist noget i gære, så jeg tror at jeg smutter..................arghhhhh
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong. |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|