Svar: 5.530
Tråde: 0
Respekt:
0
Citat:quote:
Hvilken mening giver "etik" i den situation????
Præcis!!
PS: Skulle hilse og sige at en Toyota donkraft er overordentlig effektiv[
] (altså ikke som stikvåben[:o)])
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
Svar: 91
Respekt:
0
Er jeg helt forkert på den når jeg mener at det ikke er tilladt at affange råvildt ved at stikke det i nakken ?
Svar: 3.122
Respekt:
12
Er jeg helt forkert på den når jeg mener at det ikke er tilladt at affange råvildt ved at stikke det i nakken ?
ja
mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar: 3.304
Respekt:
0
Var der ikke en der blev frikendt fordi loven alene omtatter knive og han vandrede rundt med en oekse???
Mvh.
Yeti
Svar: 4.209
Respekt:
2
Jeg HAR undersøgt sagen omkring skruetrækkeren... hos poliiitiii-etaten sågar [8D]
En skruetrækker eller en syl er IKKE en kniv, ej heller et ulovligt stikvåben.... så den må gerne ligge i din bil... du må have hele kasser fulde i alle størrelser og farver [
]
Kommer man i en situation hvor man anvender en skruetrækker som våben mod et menneske, så er det egentligt ligegyldigt om det er en blomsterpind, strikkepind, syl eller økse..
Selv den tykke model af tandtråd har set anvendelse som mordvåben[:0]
Økser er ikke nævnt i våbenloven så vidt jeg husker... Spyd? ...Pile?
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Ja visst kan det vara skador från drevjakt men huvudskott är svåra och om det blir fel är det en mycket svår skadskjutning. En gris skjuten på bladet går sällan av foderplatsen om man har hund inom 20 min är det inget problem dom få gångerna.
Den etik och moral som vissa svenskar har om grisar är tyvär väldigt dålig. Jag är själv fd landtman och känner väl till problemen men genom rätt utförd jakt kan skadorna minimeras.
Svar: 455
Respekt:
0
OG SKAL DOG OGSÅ HUSKE AT SIGE AT DE FLESTE LANDMÆND JEG KENDER I SVERIGE HAR DOG EN RET HØJ MORAL.
Mvh
Fair
Mvh.
Fair