19-03-2017, 10:39 PM
yes så har investert i en kal 20 o/u B425 i superlight (feather).. 2.6kg. Den skal bla bruges på fjeldet hvor min Miroku trap (jagttilpasset med lavere montecarlo ryg) gave mig 'orangutang arme' hvis den skulle bæres skydeklar
Den ligger godt i hånden og skuldrer ok (der skal laves lidt ved bagkappen, men det er ikke noget problem)
Fik den i torsdags og har knab en uges returret hvis den ikke passer. Tørtræning viste den var for smal/spids i ryggen så jeg havner over ryggen med synslinien. 10mm Liggeunderlag klippet til .. så ud til at passe -> prøvede i lørdags på trapbanen. Yes det er ca det der skal til. 10mm er vel for meget at bukke?. SÅ fik også prøvet en Seeland kolbeforhøjer (neoprenpølse med indlæg)= noget rod .. den hårdskum ryg flytter rundt på sig (meget dårligere end beartooths løsning)-> tilbage til liggeunderlag og Gaffa.
MEN det er ikke en løsning jeg i længden vil være tilfreds med..
/wolf_skate
Scout for a blind dog - and throw him a bone
Den ligger godt i hånden og skuldrer ok (der skal laves lidt ved bagkappen, men det er ikke noget problem)
Fik den i torsdags og har knab en uges returret hvis den ikke passer. Tørtræning viste den var for smal/spids i ryggen så jeg havner over ryggen med synslinien. 10mm Liggeunderlag klippet til .. så ud til at passe -> prøvede i lørdags på trapbanen. Yes det er ca det der skal til. 10mm er vel for meget at bukke?. SÅ fik også prøvet en Seeland kolbeforhøjer (neoprenpølse med indlæg)= noget rod .. den hårdskum ryg flytter rundt på sig (meget dårligere end beartooths løsning)-> tilbage til liggeunderlag og Gaffa.
MEN det er ikke en løsning jeg i længden vil være tilfreds med..
- Sådan Beretta kindbeskytter fåes i 6mm (ved ikke om det er nok)
http://www.jafi.dk/da/Product/BERETTA_KI...R-14881199
og ser ud til at folk bruger den som permanet løsning (kan tages af så ikke skader skæftet.. men holder det på jagt i regn og I(/&&¤%" ?. Har nogen prøvet den?
- Fast træklods = så skal limes eller skrues, ikke så glad for at smadre skæfte. (kan velcro evt bruges? .. der er stabilt nok til ikke at flytte sig)
- Nyt skæfte .. narj for dyrt (eller alt for lang tid at lave selv) .. med mindre der kunne fåes syntetskæfet til B424 kal 20 ?? (ikke kunnet finde nogen)
/wolf_skate