10-07-2019, 11:53 AM
Det her er formentligt for mange old news, men I får den lige alligevel.
På Facebook har der været en del debat angående tolkningen af reglerne for genladning. Grundet en ændring af ordlyden i ladereglementet er det ikke længere "lovligt" at lade i nye hylstre idet det så ikke længere kan defineres som GEN-ladning
Derfor kan man, efter sigende, heller ikke længere indhente importtilladelse på nye hylstre.
Flittige personer har bearbejdet Justitsministeriet og der er blevet udarbejdet et dokument som mange har indsendt til JM
Der ansøger man om at få tilladelse individuelt til at lade i nye hylstre. Det har nu lykkedes for de, der har indsendt, hvorfor jeg vil opfordre til at man gør de mange kunsten efter. Med lidt held kan de mange ansøgninger anspore beslutningstagerne til at ændre den tåbelige formulering i ladereglementet, så man igen på en alm tilladelse kan lade i nye hylstre.
Jeg har vedhæftet word-dokumentet man, med fordel, kan anvende...
Venligst
KLOKKER
På Facebook har der været en del debat angående tolkningen af reglerne for genladning. Grundet en ændring af ordlyden i ladereglementet er det ikke længere "lovligt" at lade i nye hylstre idet det så ikke længere kan defineres som GEN-ladning
Derfor kan man, efter sigende, heller ikke længere indhente importtilladelse på nye hylstre.
Flittige personer har bearbejdet Justitsministeriet og der er blevet udarbejdet et dokument som mange har indsendt til JM
Der ansøger man om at få tilladelse individuelt til at lade i nye hylstre. Det har nu lykkedes for de, der har indsendt, hvorfor jeg vil opfordre til at man gør de mange kunsten efter. Med lidt held kan de mange ansøgninger anspore beslutningstagerne til at ændre den tåbelige formulering i ladereglementet, så man igen på en alm tilladelse kan lade i nye hylstre.
Jeg har vedhæftet word-dokumentet man, med fordel, kan anvende...
Venligst
KLOKKER
Pro rege et grege
Plus ultra
Plus ultra