Svar: 154
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej MP
Dte er et spansk fabrikat der hedder Sabel, rangerer ca. i mellemklassen for spanske våben.
Mvh.
O. Smith
Svar: 154
Respekt:
0
hej MP
Hvis slagfjedrene sidder i sidepladerne er det så ægte sideplader?
Jeg går lige i kælderen og kigger.
Mvh.
O.Smith
Svar: 188
Respekt:
0
Hej MP
Har du set denne;
http://lauritz.com/s_j/4.asp?itemid=353211&lang=1
Venligst
Michael D.
[center]
Jeg må sige, at jeg kunne godt være snydt på den der Sabel. Den ligner i hvert fald noget der koster mange penge. Så det er da en smule rart, at de har nogle folk der vurdere tingene, selvom de engang i mellem rammer forbi.
mvh. Johannes
vinnywikoren
Unregistered
Et lite spørgsmål angående Lauritz.com`s auktioner. I mange af annonserne står der at lese f.eks; "Jagttegn eller Samlertilladelse påkrevd"
Er det så å forstå at i disse tilfelle er der nok å fremvise bevis på at man er registreret i jegerregisteret? Hvorledes stiller det seg for oss fjeldaber ( les Nordmenn....)
mvh Petter
vinnywikoren
Unregistered
så der skal mao ingen våbentillatelse til ved et evn. køb`? Det er nok å fremvise bevis på fullført jegerkursus/jegerregistrert?
Svar: 4.209
Respekt:
2
Eftersom der ikke skal våbentilladelse til at købe en haglbøsse i DK og heller ikke i Norge?? så må et aldersbevis og et jagttegn vel være nok?
Noget helt andet er så Export-papirer fra DK (et EU-land) og Import-papirer til Norge (et IKKE EU land)
Det kan man sikkert spørge Laurits.com om?
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"