Citat:quote:
Originally posted by Rex
Problemet er at jeg for 18 måneder siden sagde ja til en Axapta Service Hosting løsning til næsten 600,00 / md.
Og nu 18 md. efter har jeg stadig ikke fået det sat op.
Så enten skal jeg have en til at hjælpe eller også skal jeg have sagt den løsning op igen.
Det positive ved det er dog at man kan sætte det op via internettet.
Så er der en der kan hjælpe er jeg meget interesseret.
Kontoplan m.m. har min revisor allerede sat op, men lagerstyringen er ikke oppe og køre.
Hej Rex
Dus kyder langt over målet med en Axapta løsning.
Du skal have en C5 light.
Den kan den lagerstyring m.m. som du har brug for....
En integreret Axaptaløsning bruges typisk i virksomheden med 50-200 ansatte. Axapta konkurrerer med den lave ende af SAPs kundegruppe....
C5 Ligh koster ikke ret meget, og du kan nok næsten købe en stadard installation, der duer fra første dag....
Stort set alle handelsskoler har bogførings- og regnskabs kurser m.m. i C5, som afvikles i AMU-regi - dvs. meget lav deltagerbetaling. Dvs du kan lære de nødvendige ting om C5 uden at poste en krilliard kroner i uddannelse, hvilket for det meste er nødvendigt, hvis det handler om Axaptaløsning.....
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)