Svar: 830
Tråde: 0
Respekt:
0
Oooooohhh Kima [
][
][
]
Og jeg der er vild med Achmed og Jeff Dunham [
][
]
Så jeg fik lige et godt formiddagsgrin[
]
Og en rigtig god Jul og et knaldgodt Nytår til dig min ven [
][
]
[
]Annelise
Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar: 5.822
Respekt:
0
For min skyld kunne man godt afskaffe julen...[xx(]
...juleferien er dog værd at bevare..[
]
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 3.704
Respekt:
0
Jeg elsker julen, hvilket stemmer utroligt godt overens med min mentale alder (ca. 8 år), der i øvrigt er for nedadgående.
Hos os er pepparkaker og glögg et stort hit og jeg har indtil videre set Grinchen og Polarekspressen 2-3 gange sammen med ungerne. Vi snedkererer alle på utroligt hemmelige hjemmelavede julegaver til hinanden og jeg smager mig igennem diverse juleøl. Jeg ønsker bare der ville komme noget sne.
[center]
[/center][center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Respekt:
0
Jaaaaaa - gaver! Sidste år fik jeg en skideflot tegning af et stykke råvildt, som min datter havde lavet.
[center]
[/center][center]
[/center]
Svar: 7.652
Tråde: 375
Respekt:
36
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Svar: 7.652
Tråde: 375
Respekt:
36
Denne her rocker:
Matt Rach på guitar
--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Svar: 1.648
Respekt:
0
@Prethom
Her kan jeg så anbefale at fyre hele dynen af i Polen[}
][
], inden julen kommer. Så står du ikke med det trælse problem at skulle bruge pengene på glimmerstads og blipbåtspil, som er opfunde nødvendigheder[B)].
+GONE2HUNT+
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
+GONE2HUNT+
King of varmint
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
NU MED DÆMPER
Respekt:
0
Matt Rach [
]
De andre [xx(] - de har jo ikke en tone i livet... jeg har intet imod tråd og trommer, men de karle kan bare ikke synge.
[center]
[/center][center]
[/center]
Respekt:
0
[
] Dejligt
And, rødkål, sherry-sovs og brunerede kartofler..... også dejligt [
]
[center]
[/center][center]
[/center]