21-05-2009, 09:54 PM
@ Rex og id: Forbrugerstyrelsen er ikke enige med jer.
”Reklamationsretten, dvs. retten til at få en ny vare, hvis der er fejl på den gamle, gælder uanset om varen er købt i en fysisk butik eller på nettet. Og det er sælger, der skal dække de ekstra udgifter til porto. Har du som køber selv betalt for at sende en fejlbehæftet vare retur, skal sælger altså refundere din udgift”, siger Tanja Franck, direktør i Forbrugerstyrelsen.
http://www.forbrug.dk/nyheder/pressemedd...-returret/
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
”Reklamationsretten, dvs. retten til at få en ny vare, hvis der er fejl på den gamle, gælder uanset om varen er købt i en fysisk butik eller på nettet. Og det er sælger, der skal dække de ekstra udgifter til porto. Har du som køber selv betalt for at sende en fejlbehæftet vare retur, skal sælger altså refundere din udgift”, siger Tanja Franck, direktør i Forbrugerstyrelsen.
http://www.forbrug.dk/nyheder/pressemedd...-returret/
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.