28-05-2009, 12:34 PM
Nu flueknepper du kenneth,
jeg sammenligner ´kikkerter uden lys.
Den sidste S&B jeg købte gav jeg under 1000 euro for.
Det er stadig ikke det dobbelte.
Kan jeg med en merpris på 1000-2000kr få en tysk kvalikikkert så er jeg sku ligeglad med "nangkang"[] Sorry[B)]
Set i sammenhæng med hvad jeg ellers bruger på jagt generelt så er det sku peanuts.
Det 3-dobbelte er der som du skrev éen gang ikke i forskel!
At jeg fravælger noget jeg umiddelbart ikke stoler på kommer du nu ikke til at ændre på uagtet hvor meget du kommenterer det[]
Jeg har gennem ret mange år på skydebaner set adskillige bla. Bushnell som ikke fungerede. Hvorfor skulle jeg så anbefale det??
Jeg anbefaler i stedet kikkerter som jeg har god erfaring med.
Iøvrigt har Kr. O. Skov ret gode priser på de ældre S&B hvis man ellers krejler som vanen er[]
/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!"Boltlift forever......"
jeg sammenligner ´kikkerter uden lys.
Den sidste S&B jeg købte gav jeg under 1000 euro for.
Det er stadig ikke det dobbelte.
Kan jeg med en merpris på 1000-2000kr få en tysk kvalikikkert så er jeg sku ligeglad med "nangkang"[] Sorry[B)]
Set i sammenhæng med hvad jeg ellers bruger på jagt generelt så er det sku peanuts.
Det 3-dobbelte er der som du skrev éen gang ikke i forskel!
At jeg fravælger noget jeg umiddelbart ikke stoler på kommer du nu ikke til at ændre på uagtet hvor meget du kommenterer det[]
Jeg har gennem ret mange år på skydebaner set adskillige bla. Bushnell som ikke fungerede. Hvorfor skulle jeg så anbefale det??
Jeg anbefaler i stedet kikkerter som jeg har god erfaring med.
Iøvrigt har Kr. O. Skov ret gode priser på de ældre S&B hvis man ellers krejler som vanen er[]
/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]