30-05-2009, 04:04 PM
Citat:quote:
+ En garanteret fremtidssikring af folkelig og politisk opbakning til jagt - og formentlig en mere udbredt forståelse af jagten som forvaltningsredskab.
....øhhh det slår mig som simpel gidseltagning. Man hiver et problem ned over hovedet på befolkningen for så at sole sig i lyset som Frelseren og løsningen på de problemer man selv har skabt!!!
Desuden er jeg ved at være godt træt af at læse i disse tråde at "vi vil have svin". Kunne man ikke bare nøjes med at tale for sig selv???
Personligt vil jeg hellere beholde tingene som de er. Mest fordi jeg ikke sætte min hobby over andres levebrød. Men osse fordi jeg ikke gider flere særlige regler og forbehold at forholde mig til.
Så det blir et klart NEJ TAK til dksvin fra min side. Og kan ikke se problemet, ved at hvis man vil skyde svin, så er der ikke ét eneste sted i lille dk, hvor det tager mere end 2,5 time at komme til et naboland, hvor man gerne må natjage grise. Hvis man ikke kan overkomme det..jah så er det vel ikke et stort nok ønske.
Slutlig vil jeg da proklamere at skulle der vise sig et svin på mine jagter vil de blive ekspederet pronto.
man kaster ikke perler for svin - men måske burde man begynde
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]
[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
[/center]
[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]