01-06-2009, 10:12 PM
En 2-kikkert løsning vil altid koste en del penge - selv med noget andet end den pi...dyre EAW montage, er aftagelige montager da også en investering.
Fx. Leupold laver gode aftagelige montager, til en fornuftig pris og en decideret drivjagtskikkert kunne fx. være et aimpoint, som skulle kunne findes til omkring 3K(et gæt) Den anden kunne så være én eller anden langdistancekikkert - fx den nævnte bushnell, men måske i 4.5-30 X forstørrelse ? Det vil samlet sikkert komme op omkring 12-13K med et slag på tasken.
Ellers støtter jeg op om den anden Bushnell som den eneste kikkert, hvis det er vigtigt at holde prisen langt nede.
Hilsen
Kenneth
-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
Fx. Leupold laver gode aftagelige montager, til en fornuftig pris og en decideret drivjagtskikkert kunne fx. være et aimpoint, som skulle kunne findes til omkring 3K(et gæt) Den anden kunne så være én eller anden langdistancekikkert - fx den nævnte bushnell, men måske i 4.5-30 X forstørrelse ? Det vil samlet sikkert komme op omkring 12-13K med et slag på tasken.
Ellers støtter jeg op om den anden Bushnell som den eneste kikkert, hvis det er vigtigt at holde prisen langt nede.
Hilsen
Kenneth
-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den