26-07-2009, 03:29 PM
Det lyder som om det alt i alt er ok det man får for pengene hos B&H synes jeg. Det er jo ikke verdens dyreste jagt, så fordi vi ikke nødvendigvis skyder noget er det ikke fordi verden går under af det. Vil bare gerne undgå en tur som jeg havde forrige år med en anden arrangør hvor vi var 3 mand afsted i 5 dage og så sammenlagt 3 rådyr og ikke skyggen af buk...
Arrangøren vi først havde booket ved, tilbød os nogle rigtig gode
erstatningsrejser til Polen, men med guide på. Kan bedst lide at være alene når jeg er på bukkejagt, derfor havde det ikke interesse at komme til Polen...
Jeg har booket rejsen med B&H, talte med referencen inden og han sagde god for jagten så nu er vi 3 jægere som glæder os som sinddssyge til at komme afsted! [][:p][^][8)]
Arrangøren vi først havde booket ved, tilbød os nogle rigtig gode
erstatningsrejser til Polen, men med guide på. Kan bedst lide at være alene når jeg er på bukkejagt, derfor havde det ikke interesse at komme til Polen...
Jeg har booket rejsen med B&H, talte med referencen inden og han sagde god for jagten så nu er vi 3 jægere som glæder os som sinddssyge til at komme afsted! [][:p][^][8)]