Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Icom jagtradio - nogen der har prøvet den
Da jeg købte VHF radio var jeg lidt forelsket i Garmin, men en forbindelse som kunne måle lidt på den slags gav sig til at afprøve nogle stykker i den forretning han arbejdede i. Hans konklusion var helt klar: Køb Icom, det styrer.

Der var ingen punkter hvor den var ringere end andre, og den kunne reagere på det absolut svageste signal. Det vil sige, at der hvor du bare ikke får forbindelse med de andre radioer, der modtager Icom signal, omend svagt selvfølgelig.

Senere læste jeg en test i et bådblad hvor "min" model var med. Den blev ikke testvinder, fordi den var dyr, og fordi journalisten lagde vægt på, at den kun bruger sine egne batteripakker og ikke kan bruge almindelige batterier. Men ellers var den i top i alle andre testede egenskaber. Det var f.eks det apparat, som kunne køre længst på en opladning.

Min radio har set hårdt brug på havet og i fjeldene i mange år i Grønland, men den virker upåklageligt endnu.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar

Beskeder i denne tråd
Icom jagtradio - nogen der har prøvet den - af LasseScout - 04-09-2009, 11:03 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)