Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Visitor's Firearms Permit
Efter 2 år i træk at have været på kronhjorte jagt i skotland i højlandet med 2 forskellige jagtrejseselskaber har mig og min far fundet ud af, at det der med jagtrejse selskaber det vil vi gerne slippe for. Ikke grundet prisen men vi synes simplethen der giver os større mulighed for at skrædersyg vores rejse og minimere risikoen for misforståelser. I diplomatisk sprog kan man udtrykke at vores rejse i år har været hårdt ramt af "misforståelser". Også er et vist jagtrejse bureau jo krakket fornyligt påtrods af en vis størrelse, hvilket ikke giver mig større tiltro til resten af jagtrejsebrachen ikke har en vis risiko for at gå samme vej midt i finance krisen.

Derfor er mig og min far gået i gang med at undersøge muligheder for en jagtrejse vi selv arrangere næste år. Det er godt at være tidligt ude!

Derfor brugte jeg min ven google, og søgte på Visitor's Fireams Permit(VFP), og fandt ud af det kun er personer i storbritanien der kan søge om en VFP, til indrejsende personer.

Derfor er mit spørgsmål om der er nogen af jer der selv arrangere jagtrejser til storbritanien der har nogle relevante erfaringer med det? Går det glat hvis man har papirene i orden eller er det en kamp uden lige? Nogen ting man lige skal være specielt opmærksom på?

Mvh
Christensen
Mvh
Christensen
Svar

Beskeder i denne tråd
Visitor's Firearms Permit - af Christensen - 01-11-2008, 11:36 PM
Visitor's Firearms Permit - af ran - 01-11-2008, 11:42 PM
Visitor's Firearms Permit - af Christensen - 02-11-2008, 04:05 AM
Visitor's Firearms Permit - af Renegade - 02-11-2008, 09:38 PM
Visitor's Firearms Permit - af Christensen - 03-11-2008, 12:52 AM
Visitor's Firearms Permit - af korthår - 03-11-2008, 01:06 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)