18-10-2009, 06:01 PM
Sauer har lavet en plast kuffert i sort plast... Den er lige en cm eller 2 højere end de andre kufferter jeg har. Den er imo det bedste jeg har prøvet. Men det er absolut ikke det optimale. leder stadig efter noget der fungere bedre.
Jeg oplevede i øvrigt sidste år at træfpunktet havde flyttet sig grundet tæsk på flyrejsen. I år oplevde jeg ikke nogen trafpunkts ændringer. Kikkerten sad på saueren, men jeg havde pillet den af på tikka'en. Der er bare ikke plads til kliktårne i en riffel kuffert. I øvrigt sør' for det der er plads mellem riffel og kanten af kufferten. Så riffel eller kikkert ikke rammer den hårde del af kufferten når den får nogle tæsk.
Mvh
Christensen
Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Jeg oplevede i øvrigt sidste år at træfpunktet havde flyttet sig grundet tæsk på flyrejsen. I år oplevde jeg ikke nogen trafpunkts ændringer. Kikkerten sad på saueren, men jeg havde pillet den af på tikka'en. Der er bare ikke plads til kliktårne i en riffel kuffert. I øvrigt sør' for det der er plads mellem riffel og kanten af kufferten. Så riffel eller kikkert ikke rammer den hårde del af kufferten når den får nogle tæsk.
Mvh
Christensen
Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Christensen