Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riffelskydning
Jeg skal lige af med lidt luft [Wink]

Jeg læste lige Swift`s indlæg under praktiske oplysninger, hvor mange træningsskydninger der er fra 26/3 og til 12/5, bare på Randers kassernes skydebaner. 13 plus to afsat til riffelprøve og træning til samme Hold da helt op[:0] Så ville jeg godt nok ønske at jeg boede i nærheden af Randers da[Smile] Hvis vi har så mange træningsskydninger i hele vores sommersæson, så er vi heldige[^] Og lige nu aner vi stadig ikke hvor mange vi får i år[Sad]
Med de træningsmuligheder, er der ikke noget at sige til at i er så skrappe [Wink] Så kan man godt føle at man bor i "Bonderøvsland", når goderne er så ulige fordelt[V] Vi skyder også på de militære anlæg, men vi er ret begrænsede med langdistance-skydning. 200 meter har vi i snit 3-4 gange, 300 meter skal der søges specielt om, og kun en gang årligt er vi ude i terrænet, nemlig til DJ`s Jagtfeltskydning i starten af september. Og der kommer vi maks ud på 350-375 meter. At man overhovedet er i stand til at samle sine skud inden for en kaffekop, uden at have trænet på afstanden forud for den feltskydning, er da lidt af et under. Så gælder det om at kende sin ammu og sin riffel, når der også er vind der skal tages højde for.
I er dælme heldige, og jeg er grøn af misundelse [^]

Nu fik jeg sukket lidt [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar

Beskeder i denne tråd
Riffelskydning - af Farmor - 10-02-2009, 12:11 AM
Riffelskydning - af halvautomat - 10-02-2009, 12:15 AM
Riffelskydning - af Farmor - 10-02-2009, 12:46 AM
Riffelskydning - af halvautomat - 10-02-2009, 12:49 AM
Riffelskydning - af Farmor - 10-02-2009, 12:52 AM
Riffelskydning - af Kim Richter - 10-02-2009, 10:04 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)