07-04-2010, 01:50 AM
Citat:quote:
Originally posted by Lani
@mp
Citat:quote:
Politiet står uden for "zonen" og råber: Kom ud med hænderne
over hovedet, eller vi køre igen.
Når man på den måde kloger sig, uden at vide en skid om det, og samtidigt har sådan et motto som du har, så må man forvente en form for reaktion
LANI
Exclusive confirmed member of "Team Headshot"
DILLIGAF
Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Nu er det der står i avisen sjældent sandt, men man tænker alligevel sit.
Et par overskrifter:
http://www.fyens.dk/article/1299385:Oden...er-i-brand
http://www.fyens.dk/article/1299535:Oden...assisk-lyd
Citat fra din chef:
- Vi fik et anonymt opkald, hvor vi fik at vide, at en flok unge havde lagt sig i baghold, så vi trak vores folk ud. Og da vi vendte tilbage til stedet senere, fandt vi ingen udbrændt knallert, fortæller chefpolitiinspektør John Jacobsen fra Odense Politi.
Han lover ikke brandmændene større sikkerhed i bydelen i fremtiden.
- Jeg kan ikke sige, om vi har mere styr på situationen i Vollsmose nu, end vi har haft tidligere. Det går op og ned, siger John Jacobsen.
Den nye aftale kom i stand, efter at tre brandbiler onsdag blev nødt til at holde uden for Vollsmose i tre minutter og vente på politiet, mens en lejlighed i Granparken 118 stod i flammer.
Her valgte brandfolkene til sidst at køre ind i uden politieskorte.
Lige et guldkorn fra anden sammenhæng:
- Vores opfattelse er, at det er en enkeltstående situation, der bliver hysterisk og eskalerer. Vores opfattelse op til og stadigvæk er, at Vollsmose er et godt og sikkert område, som man kan færdes i, siger vicepolitidirektør Arne Gram, Fyns Politi.
Tilbage til tråden.
Det vil da være meget bedre at lave en fornuftig lovgivning omkring køb/salg af kraftige luftvåben nu, frem for at lave en panik løsning når det første dødsfald sker. En sådan løsning bliver sikker ikke bedre end knivloven.
Netop knivloven har gjort mange sure/forvirrede, selv politiet tolker den forkert.
En "rar" betjent gjorde mig fornylig opmærksom på, at jeg stod til en uge i fængsel, hvis jeg solgte en tveægget kniv. Efter et opkald til våbenkontoret, blev jeg gjort opmærksom på, at disse blev sammenlignet med faldstiletter og daggerter!!!. Nogle dage efter blev jeg dog ringet op og fik oplyst at det var fejlfortolket.
Mvh.
mp
De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.
mp
mp