29-04-2010, 12:21 AM
Jow, jow Zoli [] Men jeg tror seriøst at jimmy havde lavet det om sidste år, hvis han mente at jeg holdt forkert på geværet .............Og det blev ikke nævnt overhovedet []
Og så længe balancen i geværet ikke bliver tippet frem, så sker der vist ikke de store ulykker ved det []
Det er muligt at den "regel" dækker for de fleste mænd, men det dur bare ikke for mig [] Og den fejl at korte et gevær af, og ødelægge balancen i det, begår jeg IKKE en gang til! Så lille er jeg da heller ikke, at det skulle være nødvendigt heller []
Noget helt andet: Kommer du så en tur ud på vores flugtskydningsbane, når du alligevel er her? []
Og så lige en hilsen til Mik, fra gutterne i Grisby []
Sorry Clax og Claus, men jeg er altså mere stædig end de fleste æsler [][][]
[] Farmor
Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Og så længe balancen i geværet ikke bliver tippet frem, så sker der vist ikke de store ulykker ved det []
Det er muligt at den "regel" dækker for de fleste mænd, men det dur bare ikke for mig [] Og den fejl at korte et gevær af, og ødelægge balancen i det, begår jeg IKKE en gang til! Så lille er jeg da heller ikke, at det skulle være nødvendigt heller []
Noget helt andet: Kommer du så en tur ud på vores flugtskydningsbane, når du alligevel er her? []
Og så lige en hilsen til Mik, fra gutterne i Grisby []
Sorry Clax og Claus, men jeg er altså mere stædig end de fleste æsler [][][]
[] Farmor