01-05-2010, 10:28 AM
1. Smagsdommer. Forstået på den måde at du vil bestemme hvad jeg skal plinke, hvor jeg skal plinke, hvordan jeg skal plinke, hvornår jeg skal plinke, hvor tit jeg skal plinke. Jeg er et voksent menneske og kan godt finde ud af hvilken ende et gevær er farligt.
2. Almindelige normale mennesker(mig) føler det er fuldstændigt latterligt at skulle betale 420 kroner hver gang jeg har lyst til at skyde med et nyt våben. Samt bruge tid på at flytte mig de 25 km ud til politistationen hver gang jeg skal have lavet en våbentilladelse. Ofte så er den våbentekniske mand ude på mission og jeg kan vente mellem 1 og 14 dage på at få en tilladelse.
Lyddæmper og knivloven er også væsentlige argumenter.
2. Almindelige normale mennesker(mig) føler det er fuldstændigt latterligt at skulle betale 420 kroner hver gang jeg har lyst til at skyde med et nyt våben. Samt bruge tid på at flytte mig de 25 km ud til politistationen hver gang jeg skal have lavet en våbentilladelse. Ofte så er den våbentekniske mand ude på mission og jeg kan vente mellem 1 og 14 dage på at få en tilladelse.
Lyddæmper og knivloven er også væsentlige argumenter.