02-05-2010, 10:45 AM
Citat:quote:Nu debatterer vi jo ikke for debattens skyld Kenneth, så hvis jeg, med mit indlæg, kunne have fejet debatten af bordet, ville jeg være en lykkelig mand!
Originally posted by Kenneth
Vedr. punkt 2, så er det jo netop det at nogle finder det nødvendigt med en stramning af loven der er størstedelen af trådens eksistensberittigelse, så det er lidt at feje hele debatten af bordet at mene at yderligere lovgivning er unødvendig.
Det er meget godt, at nogen finder det nødvendigt med stramninger men det må vel være tilladt at sætte spørgsmålstegn ved denne nødvendighed..........eller der må man måske gerne feje al debat af bordet?
Hvis du læser argumentationen for stramning, vil du se at den er baseret på formodninger og fordomme (Rambo-typer og grumme indvandrere fra Voldsmose) samt 15 skudepisoder over 10 år. Der har sågar været et indlæg som mente, at en forudsætning for at kunne håndtere våben var, at man var født i landzone.........ikke et eneste indlæg har seriøst kunne dokumentere et behov for stramning af reglerne omkring erhvervelse af luftgeværer.
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.