02-05-2010, 11:53 PM
Citat:quote:
Originally posted by ran
Det jeg rent faktisk mente var: "Linke op til tråde på et andet forum." Gør man det bringer man selvfølgelig det indhold i spil - med alt hvad det indebærer af argumentationer for og imod evt. indlæg der.
Ligesom man kan risikere at ens argumentation ikke bliver læst - da det ikke kan forventes, at alle deltagere i debatten her gider klikke på link til en anden diskussionstråd på et andet forum for at læse en masse argumenter fra deltagere, der ikke deltager i denne debattråd her på VTF.
(Og det skal ikke opfattes som "krig" mod det andet forum - eller mod debatører derinde... blot en konstatering af, at jeg dybest set er ligeglad med hvad der foregår på det andet forum - og jeg gider sådan set ikke deltage derinde for at holde mig ajour med hvad de snakker om der.... VTF er fuldt tilstrækkeligt for mig.... [^])
Skulle der være et rigtigt godt argument et sted i en tråd på det andet forum, som måske er så godt, at man har lyst til at bruge det i denne debat - kan man jo bare bruge argumentet - men at forvente at alle deltagere her skal læse en helt tråd i en anden debat et andet sted for at "indse et argument"...det kan man ikke med rimelighed forvente...
Jeg kunne ikke drømme om at linke til en debat i et andet fora. Jeg har derimod linket til Folketingets Informationssystem og et par relevante bilag - dels et bilag som vedrører det vi debatterer her - og dels et bilag som vedrører lyddæmpere til jagt, et emne som du selv bragte på bane - men som intet har at gøre med dét vi debatterer i denne tråd.
I øvrigt er dette VTF Nyhedsforum det forum jeg forbinder med fleste links til gode nyheder.
Er det dét, du nu gerne vil sætte en stoppe for?
Redigeret af Kima/moderator
HePe