Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
Det er indenfor jagt med kikkerter og våben, som med alt andet udstyr. Man har en ide om, det man har eller gerne vil have, er det eneste rigtige. Der findes svar, som der findes mennesker.

Skal man købe bil, og spørger 5 forskallige personer, risikerer man, at stå med 5 vidt forskellige svar.

Følg egen intuition. Køb det du selv føler for. Som nogle herinde har skrevet, jagtglæden optimeres, når man er glad for sit udstyr. Og der er mærke og pris ligegyldig.

Når man taler om mærkevarer, det kan være tøj, biler etc., opstår der altid gnidninger. Jeg havde selv en periode, hvor mine jeans kostede mindst 1500 kr pr par. Nu foretrækker jeg ofte et par Fjällräven, og kan jeg få et par billigere fra sidste år, er jeg glad.

Jeg startede sidste år med at gå på jagt. I den anledning blev jeg rådgivet af en god ven, der ogsdå er herinde. Blev også introduceret til dette forum af ham. Jeg var grøn, og det er jeg stadig. Har dog altid en mening om tingene. Jeg er voksen, og kan selv sortere.

Købte i år en BLASER riffel. Den er ejg meget glad for. Tager ikke notits af en hænges ud herinde. Købte lidt efter en Swarovski kikkert. Den er jeg så sandelig også glad for. Jeg går i Härkila tøj, og har det godt i det. Har været på en del jagter med mange forskellige mennesker i alle samfundslag. Og ja jægere sparker måske ikke dæk, men man taler da om udstyr. Og jeg har hygget mig med folk uanset hvad de skyder med. Essensen er den fælles interesse.....

Det jeg mener er, når man søger svar på et spørgsmål, må man selv sortere i de svar man får. Svarene gives af mennesker med vidt forskellig baggrund. Med og uden bugnende lommer. Den der ingen penge har, skal acceptere lige såvel som den, der penge har. Og det er da ikke alle der kan leve op til det. Altså vil folk kalde mig en snob, fordi jeg har brugt en hel del penge på rifler, haglgeværer, kikkerter og tøj med "de rigtige mærker", jamen så fred være med det. Jeg ved hvad jeg vil have, og så tager jeg den derfra.

Jeg synes, det her er et udemærket forum. Der er lidt af hvert. Nyheder om alskens gejl, nørdeinfo(ikke dømmende [Wink]) god humor og muligheden for at få hjælp til forskellige ting. Samt råd.

Købte iøvrigt også en firehjulstrækker sidste år, da jeg startede på jagt.....UPS.... [8D]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar

Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af BigDane - 09-06-2010, 01:29 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)