Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hanebøssejagt.. UPDATE. (se sidste indlæg)..
Fedt med 9 "intresserede"[:p].. Det tyder da på det burde kunne blive til noget.

Men vi mangler stadig nogle tilbagemeldinger mht. om vi skal "nå" det i indeværende sæson[?], og om der er nogen der har nogle gode ideer til steder der kan/må bruges??
Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide om der kan/skal sættes "en økonomisk ramme" for sådan et arrengement[?]..
For mit eget vedkomne kunne jeg forestille mig at hvis ikke vi kan finde et "gratis" sted (alla et par flasker til en venlig udlåner) kunne det ligge på hvad en gæsteplads koster (og i mit konsortie er det 300,-).
Men da jeg endnu ikke har haft tid (og ikke ved om det skal være nu) har jeg ikke undersøgt mine ret begrænsede kontakter..

Desuden kan det nævnes at jeg i weekenden på jagten for første gang fik prøvet min gamle hanebøsse[:p][:p].. Den skød 3 fasaner[Wink].. Og hold da op hvor lå den godt[Big Grin].. Vejer ingen ting og næsten uden rekyl.. Men efter at have skudt +30000 skud med min O/U er det temmelig svært at vænne mig til at der pludselig er to aftrækkere[:I][:I]... Men det gik..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar

Beskeder i denne tråd
Hanebøssejagt.. UPDATE. (se sidste indlæg).. - af farT4 - 15-11-2010, 10:38 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)