16-11-2010, 12:08 AM
Som en typisk mand hører jeg til kategorien, at jeg er bedre til at køre bil end mange andre [8D]
Det samme gælder omkring sikkerhed på jagt. Man kan jo aldrig helt vide hvem man kommer til at stå naboskytte med på jagter hvor man ikke kender alles mentale tilstand - derfor er det lidt rart med lidt Falck-kostume - de fleste nøjes med et bånd i hatten - men jeg er nu på linie med hundefolket som også er gået over i sikkerheds-modedresset i de fleste tilfælde... dyrene er ligeglade... de er farveblinde [^]
Til bukkejagten bliver det det sædvanlige som kommer frem af skabet...
"Livet er for kort til upræcise rifler"
Det samme gælder omkring sikkerhed på jagt. Man kan jo aldrig helt vide hvem man kommer til at stå naboskytte med på jagter hvor man ikke kender alles mentale tilstand - derfor er det lidt rart med lidt Falck-kostume - de fleste nøjes med et bånd i hatten - men jeg er nu på linie med hundefolket som også er gået over i sikkerheds-modedresset i de fleste tilfælde... dyrene er ligeglade... de er farveblinde [^]
Til bukkejagten bliver det det sædvanlige som kommer frem af skabet...
Citat:quote:
Originally posted by ujensen
Citat:quote:
Originally posted by halvautomat
Med bla. denne her. Så er jeg da rimelig sikker på ikke at blive forvekslet med noget forkert - end når man blot ligner et træ... []
Hvor mange gange hilser I på hinanden til morgenparolen siden det der er nødvændigt? [B)][]
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
"Livet er for kort til upræcise rifler"