24-01-2011, 08:08 PM
@ I.D: Jeg nævnte netop udsendelserne som eksempel på respektable opgaver HJV rent faktisk udfører. Det er mere af den slags jeg efterlyser. Mindre af havnefesterne, det kan politiet sku da selv rode med hvis de vil have det gjort. Eller arrangøren af havnefesten/fodboldkampen/whatever, det kan da ikke være en offentlig opgave.
@ Kima: Marinehjemmeværnet er efter min mening i en klasse for sig. De er tit krumtap og kommunikationscenter i søredningsopgaverne. Var ude at sejle med dem da jeg tog yachtskippereksamen, og de var virkelig professionelle.
Hvis resten af HJV i virkeligheden er lige så skarpe som marinehjemmeværnet, tager jeg hatten af. Men så har de fandme en elendig kommunikationsafdeling[][][].
Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
@ Kima: Marinehjemmeværnet er efter min mening i en klasse for sig. De er tit krumtap og kommunikationscenter i søredningsopgaverne. Var ude at sejle med dem da jeg tog yachtskippereksamen, og de var virkelig professionelle.
Hvis resten af HJV i virkeligheden er lige så skarpe som marinehjemmeværnet, tager jeg hatten af. Men så har de fandme en elendig kommunikationsafdeling[][][].
Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.