25-01-2011, 02:05 AM
Citat:quote:
Originally posted by Club338
Hej Walnut,
Lækker stik, du der har fået.[:p]
Jeg tror, at jeg ville blive træt af både at have den siddende fastmonteret i bordet og at have den på en plade (som jo så også skal fastgøres på een eller anden nem måde, hver gang den skal i brug).
Kunne man evt. bore huller i bordet (det er du jo alligevel ikke utilbøjelig til []) og så bruge en snap-montering med tre bolte, hvor møtrikkerne spændes på samme måde som på akslen på et hjul til en proff. racercykel (med hurtigskift af hjul)? Bare en ide. [:I]
Mht. til dine stop i indlægget ovenover: Rigtig godt påfund. Måske var det en ide at fore dem med læder - så undgår du risikoen for at få trykskader eller ridser i f.eks. forenden af et smalt forskæfte? Bare endnu en ide. [:I]
Mvh Club338
... min næste Sako skal være en L461 Vixen .223R :-)
Hej Club338.
Gode forslag [] Jeg har tænkt på en snaplåsning til stikket men har ikke lige tænkt på cyklerne [] Der må gerne bores huller i mit bord. Det er jo ikke en valnøddeplade [] Selvfølgelig skal lavteknologistoppene beklædes. På mine små kiler plejer jeg at klæbe skind på med dobbeltklæb.
Jeg fik en masse skæftearbejde fra hånden i weekenden, så nu har jeg kun return off the Grey Wolf Vol.2 i hovedet [] Den skal beddes om med den nye pibe på. Jeg vil også se, om jeg kan få puslet stikket på plads i løbet af ugen. Der ligger også en ulvefod på arbejdsbordet, som skal inspirere til noget custom på den grå.
Walnut