31-01-2011, 02:51 AM
"Jeg går ud fra du har DKK-stamtavle, når det er en flatcoated. Træner du i DRK?"
ja jeg har en DKK tavle på hende, men jeg vil ikke ha noget med de ¤%&/ fra DRK at gøre, for vil man ikke avle på sin hund er man ikke velkommen til de div. prøver. [}]
jeg har være medlem hos DRK i et år uden at høre en lyd fra dem. jeg mødte en gruppe fra DRK som var ved at tage brugspøve og markprøve i DRK regi og det jeg havde ikke hørt en lyd om. så nu træner jeg sammen med hønsehunde, de folk tager imod alle uanset hund!!!!![:p][:p]
]"Du kender måske HD/AD status på forældrehundene"
ja det gør jeg, de er begge i A/A kat., men tøsen er en B/C, så der kan jeg sq ikke se sammenhængen.
puh ha der røg lige en masse galde ud i min mave
hmm, skal der være klumper i en prut????
ja jeg har en DKK tavle på hende, men jeg vil ikke ha noget med de ¤%&/ fra DRK at gøre, for vil man ikke avle på sin hund er man ikke velkommen til de div. prøver. [}]
jeg har være medlem hos DRK i et år uden at høre en lyd fra dem. jeg mødte en gruppe fra DRK som var ved at tage brugspøve og markprøve i DRK regi og det jeg havde ikke hørt en lyd om. så nu træner jeg sammen med hønsehunde, de folk tager imod alle uanset hund!!!!![:p][:p]
]"Du kender måske HD/AD status på forældrehundene"
ja det gør jeg, de er begge i A/A kat., men tøsen er en B/C, så der kan jeg sq ikke se sammenhængen.
puh ha der røg lige en masse galde ud i min mave
livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er
SÅ SMIL DOG!!
Nu med et par glasøjne.
livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er
SÅ SMIL DOG!!
Nu med et par glasøjne.