08-02-2011, 01:37 PM
Citat:quote:
Originally posted by M@X 2.0
Ikke at det er ønskværdigt eller nødvendigt.Præcis []
Vi taler hastighed på repetering løsrevet og der mener jeg den vinder.Ikke nødvendigvis:f.eks Mogens Krogh fra jagtstuen i Århus skulle du se på en skydebane [:0]
Arhhhh M@X nu er det dig der sammenligner på et unfair grundlag. Mogens er UDEN for kategori. Jeg har set ham med en 30-30 leveraction skyde 10 skud mod et mål hurtigere end en af mine kammerater kunne tømme en garand laderamme [:0] og der er som bekendt kun 8 i.
Han har osse skudt 3 rådyr i et spring på en jagt. I det her tilfælde består "springet" i at de sprang over den brændestak Mogens sad bag. Han skød 3 mens de hang i luften.
Manden skyder sodavandsdåser som kommer fra en lerduekaster... stadig med jagtriffel.
Og så er der den gang han skød 3 huller i en jagthat. Altså fra den blev kastet op i luften (med noget vægtfylde i) til den ramte jorden igen.
Det eneste jeg siger er at alt andet lige, så mener jeg at rettrækket på Blaseren er hurtigere for den ikke proffesionelle skytte.Hvornår er man professionel skytte?
Når man ligesom Mogens er født uden arme. I stedet sidder der 2 rifler monteret direkte i skuldrene i en SL montage []
[center]
Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]
[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
[/center]
[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]