10-02-2011, 09:46 PM
Explorer: Hvis du har flere piber til din Blaser og samme montage passer alle uden du skal justere med en skruetrækker, så hører du til de få heldige. Jeg har i hvert fald hørt det fra alle jeg kender der bruger Blaser og det er nogle stykker efterhånden. Jeg læste på et tidspunkt at problemet skulle være løst, men jf. en forhandler så sent som sidste weekend, så er det stadig et problem.
Flere steder har jeg hørt at de anbefaler at man ved køb af extra piber tager den der sidder på riflen med, så man kan prøve hvilke af piberne hos forhandleren der ligger så tæt på den man har i forvejen at der ikke skal justeres. Det er den eneste måde at være sikker på montagen kan flyttes uden justering.
Det er da lidt bøvlet og en af grundene til at jeg solgte min R93.
Flere steder har jeg hørt at de anbefaler at man ved køb af extra piber tager den der sidder på riflen med, så man kan prøve hvilke af piberne hos forhandleren der ligger så tæt på den man har i forvejen at der ikke skal justeres. Det er den eneste måde at være sikker på montagen kan flyttes uden justering.
Det er da lidt bøvlet og en af grundene til at jeg solgte min R93.
Stort knald = stort smil :-D