15-03-2011, 11:08 PM
Tjaae - det skulle jo ellers være en mild ladning - fænghætter er ikke den bedste indikator.
Det er svært at give et ordentlig bud, da der er mange faktorer, der kan have indflydelse - her kunne det være rart, hvis du også havde målt hastigheden, og set på hylsteret direkte efter afskydning - så havde du lidt mere info.
Hvis der ikke er andre tryktegn, er der ikke noget at være bekymret over.
Hvis der er lidt rigelig headspace, vil fænghætten blive mast lidt, når hylstret strækker sig - og se ud som den gør på billedet - helt normalt []
Hold piben ordentlig rent - så er der ingen problemer i den ladning.
[] AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Det er svært at give et ordentlig bud, da der er mange faktorer, der kan have indflydelse - her kunne det være rart, hvis du også havde målt hastigheden, og set på hylsteret direkte efter afskydning - så havde du lidt mere info.
Hvis der ikke er andre tryktegn, er der ikke noget at være bekymret over.
Hvis der er lidt rigelig headspace, vil fænghætten blive mast lidt, når hylstret strækker sig - og se ud som den gør på billedet - helt normalt []
Hold piben ordentlig rent - så er der ingen problemer i den ladning.
[] AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2