03-08-2011, 01:22 AM
Citat:quote:
Originally posted by K Jensen
det var lidt derfor jeg valgte en 2,4-16 og ikk 4,5-30 da jeg også måske skulle bruge den på tæt hold men jeg står og skal til irland så jeg glæder mig at prøve min nye kikkert på long-shot er din også med mil dot (og hvis den er, syndes du så den er oki nem at bruge??)
Min Bushnell er også med dotter, men har endnu ikke fundet det nødvendigt at bruge mil-dot's på jagt.
Ved ikke hvad du mener med long shot. Jeg har mine 2 mest anvendte rifler skudt ind på 180-200 meter, benytter så en afstandsmåler hvis jeg formoder dyrene er for langt ude og så klikker jeg på afstande der er længere end 225.
Og er det vilde længere væk end jeg egentlig bryder mig om, så sniger jeg mig nærmere, eller undlade at skyde
det var lidt derfor jeg valgte en 2,4-16 og ikk 4,5-30 da jeg også måske skulle bruge den på tæt hold men jeg står og skal til irland så jeg glæder mig at prøve min nye kikkert på long-shot er din også med mil dot (og hvis den er, syndes du så den er oki nem at bruge??)
C
Custom Schultz&Larsen 97dl 458 win mag (leopold vx2 1-5x20)
Custom Schultz&Larsen 97dl 243 win 308 win 9,3x62 (bushnell elit 6500 2,5-16x50)
[/quote]
K&B Clax []
Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel